Friday, January 1, 2010

selamat datang 1431hijriah-2010 masihiah..


salam pembuka bicara~assalamualaikum~

hari ni 010110-bermula detik baru dalam kalendar masihi..dn bermula detik ini juga ingin aku berubah kepada yg lebih baik..umur makin lama makin meningkat makin bertambah,adakah amalan kita juga bertambah??renung2kan kembali..setiap ape yg telah kita lalui setahun yg lalu..bnyk manfaatnye @ bnyk maksiatnye??

secara jujurnyekepulangan ku sem ini ke kolej bnyk yang menggusarkan hati..x sronok sangat..adekah sebab kes yg lalu..aku rasa x best sgt duk umh sewa ni..jnia aku,skali org dh wat kat aku cmtu aku rasa tawar hati sgt2 nk kawan ngn org cmtu..sedih sgt2..tp x nk aku mmg kena hadapi dan terus berdepan..aku kena perbaiki hati aku n kelemahan aku sbgai seorang manusia.mana ade manusia yang terlalu sempurna..

wahai air mataku,jgnlaa dikau jatuh tika ini..aku ingin kekuatan bukan kelemahan..aku ingin kan seseorang yg menyokong ku..terima kasih umi abah kerana selama ini mnjadi pembakar smngat pada diri ini..asilah msti kuatkan semangat..kena tabahkan hati..GamBaTe asilah..(",)

buat insan tersayang..terima kasih atas kehadiranmu..andai ini jodoh kita moga allah satukan 2 hati ini dalam rahmat kasih sayangnye..ameen..

No comments:

Post a Comment