Sunday, November 7, 2010

selamat hari lahir untuk diri sendiri..:)

Alhamdulillah..dipanjangkan usia oleh Allah swt..mcm x caye jer dh bertambah satu angka lg dlm usia ni..sblm ni 26 la ni dh masuk 27..betul ker??huhu
Makin meningkat usia sepatutnye diri nie makin matangkan??betul laa tu ,kematangan selari ngn usia yg bertambah..xleh nk jd kanak2 rebina dah pasni..tp x pe slagi x jd wife org leh jer nk still younger n stil hepy gurl..hihi

Klu sebelum nie ade yg spesel nk wish tuk aku,tp la ni yg spesel dh ade buah hati yg lain..ntah di ingat ke x kat aku ni..yer laa kn,sekurang2nye sbg sahabat yg pernah berkongsi perasaan dulu2..hihi..Tp x kisah la diaorg x igt,yg pntg fmly aku masih igt hari lahir aku..family tetap 1st dihatiku..xde yg dpt pisahkn tu..kene remember tu..(^_^)..terima kasih umi kerana melahirkan ku..n terima kasih abah n umi kerana memberi kasih syg yg cukup pada ku n mendidik aku menjadi org yg berguna pada hari ni..

Inilah hikmah banjir di Kedah,tertangguhnya xm disana..rupe2nye hajat aku nk smbut bzdy kt umh tercapai..Syukran Ya Allah..Belajar mencari hikmah disebalik sesuatu yg berlaku..Yang penting kena redha dalam ape jua yg Allah nk duga..Dugaan tu tnda Allah sayang kat kita..

2 comments:

  1. clah..hang dh 27 ke?cube bace ape yg awk tulis tu?huhu dh tak ingat umur ke?dh sebaya akk rupenyerr....hehehehe

    ReplyDelete
  2. bukanlaa xigt kak,ni kira umur thn depan terus laa..hihi

    ReplyDelete