Tuesday, October 26, 2010

keliru..

Andai dlm kehidupan ini mudah untuk aku membuat sesuatu keputusan alangkah indahnye rasa diri ini..Sukar untuknye tuk menghadapi makna kehidupan sebenarnye..permudahkan urusan hambaMu ini Ya Allah..

Antara 2 yg mana harus ku pilih??kedua-duanye baik..sukarnye hati tuk memilih..namun bila di pk kn smula..hati aku x dimilik oleh kedua-duanye..just hepy life with 2 man..cam peneman sementara..diaorg syg x aku ni??b4 i ask 2 man,i ask myself..i dunno..no answer..aku x pasti..mungkin ade jejaka lain lg ke nk datang dlm hdp ini..sudahlaa..cukuplaa yg ni jer..ni pon x larat nk pk..ntah betul ntah tdk diaorg ni.

Bila tnya serius x dgn perhubungan ni,2 man say yer very seriuos in relationship..but i tetap x percaya sehingga 2 man ni slh sorangnye dtg betul2 jmpa umi n abh tuk menyunting aku sbg wife..Aku bukan kaki lelaki k, i'm still insan yg setia..tp nk wat camne 2 man dtg dlm hdp tnpa di pinta..dugaannye tuk memilih antara 2 ni..

N i hope 1 day slh sorang ni akn dtg..n hope sgt masa tu aku leh trima seadanye yg ingin mempermaisurikan aku di hatinye..Ya Allah permudahkan segalanya..xsanggup aku berkawan camni lama..umur pon dh meningkat maa..huhu
Tgk roomate nk kawen bln 12 ni..jeles maa,tp wat2 cool jer..tercabar tu,adik jalan dulu nk kawen..

Kdg2 rasa pelik timbul dlm hati,diaorg ni xde laa berjaga sgt dlm perhubungan tu..couple org zmn la ni paham2 jer..bergayut smpai kul 3-4 pg..pelik gak..pe laa nk citer pas kawen nt??ish3..hope aku terpelihara laa..tu laa yg la ni x jmpe yg sesuai tu..huhu..erm..2 man tu pon jarang2 nk cntct aku..just tnya pe yg perlu jer..tu pon dh memadai sbnrnye..berjaga setakat yg termampu..

Ape yg aku harapkan,andai antara salah sorang tu yg dtg dulu menyunting bnga di tmn Hj Jaafar..aku trima seadanye si dia..mungkin itu yg Allah telah ttpkn untuk ku n terbaik untukku..amiiinnn..

No comments:

Post a Comment