Sunday, June 27, 2010

newborn..260610

Kelahiranmu "Wahidah" sepatutnya menceriakn segenap seluruh alam ini..namun hakikatnya aku x rasa kemeriahannya..Aku terima kelahiran setiap bayi itu suci..ibu bapanya yg mencorakkan baik buruknya kehidupan masa akn dtg.Namun aku x mengerti knapa ibumu seolah2 x mahu berubah langung..ego tinggi, hati x pernah nk lembut,aku x asti sma ada pernah mngalirkan air mata ataupon tdk..

Yang wat aku geram sgt2, umi aku x memahami langsung perasaan aku n adik aku.Kami yg terpaksa memahami semua keadaan..aku dh lama simpan perasaan geram ni..air mata jer yg mampu menemani aku..Tak sanggup tgk smua ni..K.cik pon satu,klu dulu berubah mybe mak x kan marah2 camni..ni siap marah pada baby lg..aku x suke dgr mak m'bebel..dh laa nk stay seminggu kat umh aku ni..ntahlaa..hope sgt moga aku dpt bersabar dgn smua kerenah..x sanggup nk hadapi segalanya..

Ya Allah,bnyk dugaan yg engkau berikan [ada ku..Dgn jodoh yg x b'pnjgn wat aku rasa patah hati Ya Allah..Aku yakin dgn segala ketentuanmu namun x mampu aku singkap hikmah nya..Ya Allah..permudahkan segala urusan hambamu ini..Moga dgn ujian ini, aku mampu hidup dgn hati yg tabah n segala kejadian sblm ini mnjadi iktibar kpada ku agar aku lebih berhati2 utk berkawan...

Kuatkan hati ini dlm menempuh segala ujian mu Ya Allah, kerana aku tidak sekuat Rasulmu ..

No comments:

Post a Comment